Известие

Collapse
No announcement yet.

Стартера не върти.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Стартера не върти.

    Значи. Преди 2 седмици паля си колата да отида до бутката да си взема цигари. Всичко точно запали тръгнах отидох. Качвам се от бутката пак в колата да се прибера и ХОП не иска да върти стартера. Пробвах прозорците смъкват се таблото свети всичко точно. Бутнаха ме едни момчета и се прибрах. Сложих акумулатора "Gigawatt G53R" да се зарежда на някакво старо зарядно "казаха , че работи уж" И гледам стрелката седи на 0 "ампераще да е" не е мръднала цяла нощ. Пробвах го тази сутрин пак свети таблото а/у но не пали. Сега пак е на зарядното но смених контактите , защото снощи беше на този на терасата на който му няма много доверие .

    Не знам дали е от акумулатора или пък от нещо друго. Идеи ?
    Алфа Ромео 145 1.4 90кс

  • #2
    Първоначално публикувано от SilentlyLoud Покажи съобщение
    Значи. Преди 2 седмици паля си колата да отида до бутката да си взема цигари. Всичко точно запали тръгнах отидох. Качвам се от бутката пак в колата да се прибера и ХОП не иска да върти стартера. Пробвах прозорците смъкват се таблото свети всичко точно. Бутнаха ме едни момчета и се прибрах. Сложих акумулатора "Gigawatt G53R" да се зарежда на някакво старо зарядно "казаха , че работи уж" И гледам стрелката седи на 0 "ампераще да е" не е мръднала цяла нощ. Пробвах го тази сутрин пак свети таблото а/у но не пали. Сега пак е на зарядното но смених контактите , защото снощи беше на този на терасата на който му няма много доверие .

    Не знам дали е от акумулатора или пък от нещо друго. Идеи ?
    Пробвай с друг акумулатор. Аз имах такъв проблем с 45-цата след един от големите дъждове. Моя е Exide Excell и по същия начин се държеше. Карана е колата, паркирана, след два дена все едно е паднал акумулатора. Зарядното вика, че всичко е на 6, а като врътнеш ключа и йок стартер. След няколко опита почнало да свети по-слабо и таблото. Подадох ток от 56-цата, запали, поработи и после като я спрях пак "няма никой". В крайна сметка се оказа че една от клетките на акумулатора се е прецакала. Смениха ми го по гаранция и в момента всичко е наред.
    145, 1.6 boxer
    156, 2.4 JTD - ex
    Giulietta, 2.0 JTDm

    Comment


    • #3
      Ами нали ти казвам сега пак е на зарядното и стрелката е на 0 . Не знам дали това е добре или не. Но ако до към 6 часа като го сложа пак не запали. Ще звънна в магазина от където го взех , защото и моя е гаранционен и , ще видим дали можем да направим една размяна.
      Алфа Ромео 145 1.4 90кс

      Comment


      • #4
        А този стартер къде се намира да взема да му ударя 1-2 чука да видим дали , ще се събуди ?
        Алфа Ромео 145 1.4 90кс

        Comment


        • #5
          Преди да удряш с чук, почисти му клемите на този стартер и пробвай да запалиш.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
          Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
          Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
          Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от nblagoev Покажи съобщение
            Преди да удряш с чук, почисти му клемите на този стартер и пробвай да запалиш.
            Клеми на стартера? Какво представляват тези работи.
            Алфа Ромео 145 1.4 90кс

            Comment


            • #7
              Кабелите на стартера, колега! Там, където са закрепени за самия стартер! При мен бяха окислили, не даваха добър контакт и колата не палеше. Зачистих ги и всичко е ок сега.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
              Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
              Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
              Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от SilentlyLoud Покажи съобщение
                Ами нали ти казвам сега пак е на зарядното и стрелката е на 0 . Не знам дали това е добре или не. Но ако до към 6 часа като го сложа пак не запали. Ще звънна в магазина от където го взех , защото и моя е гаранционен и , ще видим дали можем да направим една размяна.
                Забравих да напиша, че и при мене зарядното даваше, че акумулатора е пълен. А и индикатора на самия акумулатор("окото") си беше зелен...
                145, 1.6 boxer
                156, 2.4 JTD - ex
                Giulietta, 2.0 JTDm

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от nblagoev Покажи съобщение
                  Кабелите на стартера, колега! Там, където са закрепени за самия стартер! При мен бяха окислили, не даваха добър контакт и колата не палеше. Зачистих ги и всичко е ок сега.
                  То хубаво , но този стартер като не знам на какво прилича . ще ми е трудно да го огледам ^^

                  Първоначално публикувано от pa4ito Покажи съобщение
                  Забравих да напиша, че и при мене зарядното даваше, че акумулатора е пълен. А и индикатора на самия акумулатор("окото") си беше зелен...
                  И при мене така. На зарядното отчита , че всичко е 6.
                  Алфа Ромео 145 1.4 90кс

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от SilentlyLoud Покажи съобщение
                    То хубаво , но този стартер като не знам на какво прилича . ще ми е трудно да го огледам
                    По-добре не пипай и потърси някой, който е виждал кола
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #11
                      Ако е "пробила" някоя клетка акумулатора мисля, че се държи точно по-този начин. Не може да завърти, но иначе си захранва нормално по-малките консуматори. Пробвай с друг акумулатор, иначе във всеки специализиран магазин за акумулатори би трябвало да имат товарна вилка за проба.
                      Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                      Mazda 6 2.3 2005
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Дори и пробила клетка да има поне ще чукне,ще направи някакъв опит,но след като завъртиш ключа и няма промяна в осветлението на таблото знай,че стартера си е заминал! Казвам ти го от опит от преди две седмици,спрях колата след 30мин.,вече ме бутаха за да запаля,първото нещо което направих е да купя нов акумолатор,но уви стартера е аут,защото като го свалихме първо го пробвахме на акумолатора но без резултат,и сега съм с друг стартер и си свиркам
                        sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

                        Comment


                        • #13
                          Колега, намери ли причината за проблема?
                          145, 1.6 boxer
                          156, 2.4 JTD - ex
                          Giulietta, 2.0 JTDm

                          Comment


                          • #14
                            Малко ъпдейт. Не съм ходил до ден днешен никъде , пари нямам да я правя. Днес обаче ми се наложи спешно бутнахме я запали си. Като я паркирах пак отстрани на блока. Пак си запали 2 пъти без проблем. Искам да разбера къде е този стартер и на какво прилича , че ако отида някъде и пак не запали да се пробвам да я чукна .
                            Алфа Ромео 145 1.4 90кс

                            Comment


                            • #15
                              Още 1 ъпдейт. Днес сутринта слязох да я пробвам и пак не завъртя. А като я паркирах онзи ден си палеше. Странни работи стават мхм.
                              Алфа Ромео 145 1.4 90кс

                              Comment

                              Working...
                              X